Monday 23 May 2011

Genius Booster- Perangsang Minda Genius

Pilihan Golongan Bijak

DIJAMIN PASTI PUAS HATI DENGAN GENIUS BOOSTER
GENIUS BOOSTER merupakan salah satu produk kesihatan minda keluaran dan diformulasi oleh Dr Azman Hj Mohamad Tahir.Mengandungi remedi-remedi terpilih, khas untuk meningkatkan kecerdasan mental dan kecergasan tubuh badan.  formula khas Dr Azman ini berfungsi untuk memaksimumkan sistem-sistem tubuh badan  yang bersangkut paut dengan otak, seperti sistem saraf pusat (C.N.S),Sistem  pengaliran darah dan panca indera seperti mata, telinga,lidah,kulit dan sebagainya. Kekurangan garam mineral juga akan menyebabkan sistem tubuh badan kita kurang berfungsi, apabila kurang berfungsi ia akan mengakibatkan tubuh badan kita menjadi lesu, malas, sukar untuk berfikir, gagap, darah gemuruh dan sebagainya. Terlalu banyak sistem tubuh badan kita yang terlibat dalam proses pembelajaran dan pekerjaan. sekiranya salah satu tidak berfungsi dengan baik, maka bahagian-bahagian lain juga turut terjejas.

Genius Booster merupakan perangsang minda yang berpotensi tinggi khas untuk golongan profesional yang banyak menggunakan otak dan mental dalam kerjaya mereka. Baik untuk meningkatkan ketajaman fikiran, daya tumpuan,daya ingatan, IQ, EQ, dan SQ, dapat mengawal tahap emosi, sentiasa cergas ,cerdas, pintar, petah dan kreatif.

Terdapat banyak faktor-faktor penting lain yang perlu kita ada sekiranya ingin menjadi seorang pelajar atau pekerja yang 
cemerlang. Contohnya seperti penumpuan fikiran, perhatian,pemahaman dan  sebagainya. Bukan hanya kepada pelajar atau pekerja, golongan-golongan lain seperti usahawan, ahli politik dan mereka yang banyak mengunakan akal fikiran untuk memerah idea-idea bernas atau ketika berkomunikasi juga memerlukan faktor-faktor tersebut.

 Apakah Kandungan Istimewa Genius Booster

Antara kandungan istimewa yang terdapat didalam Genius Booster ialah:-

Kalium Phosphoricum-   Remedi homeopati yang terkenal sebagai tonik atau baja otak dan saraf, khasiat yang amat besar sebagai penjana mental dan penguat daya pemikiran sangat diperlukan bagi yang menghidapi stress, insomnia, kemurungan, panas baran,dan emosional. Kali Phos juga sangat membantu bagi pesakit kanser bagi menurunkan dan menghalang pertumbuhan sel-sel kanser yang bahaya (malignant).

Ferum Phosphoricum -  Remedi yang mengalakkan penghasilan dan penyerapan zat besi dan sel darah merah (hemoglobin),bertugas membantu mengagihkan oksigen dan tenaga keseluruh tubuh.Sangat diperlukan untuk mengatasi masaalah radang (inflamation), demam dengan suhu tinggi, anaemia, kekurangan zat besi, tekanan darah rendah dan sebagainya.

Magnesium Phosphoricum - Remedi ini merupakan nutrien penting pagi masaalah otot, saraf, ligamen yang membantu mengendurkan sebarang ketegangan (tension), Panas Baran, Stress, emosional, kekejangan (Cramp), rasa sakit menyucuk, sakit perut, kesakitan semasa haid, senggugut, memudahkan bersalin dan seumpamanya.

Calcarea Phosphoricum - Remedi ini memainkan peranan penting dalam pertumbuhan sel dan tisu darah yang baru, menguatkan tulang,gigi sangat diperlukan bagi masaalah penghadaman, tulang retak, reput atau patah, kanak-kanak sedang membesar, pertumbuhan gigi, proses akil baligh, proses mengandung.

Natrium Phosphoricum - Remedi yang mengatur keseimbangan asid dan alkali dalam sel tubuh, masaalah gangguan penghadaman, gastrik. darah tinggi, diabetis, hepatitis, gout, rheumatisme dan sebagainya.

Anacardium -  Remedi yang memainkan peranan besar dalam mengaktifkan daya kekuatan ingatan (memory), daya konsentrasi, kecekapan berfikir dan membuat keputusan, menghilangkan was-was dan ragu, mengatasi perasaan dua kehendak dalam satu tubuh, alzheimeir dll.
 Acidum Phosphoricum- Remedi penting dalam menghasilkan tenaga dan kekuatan fizikal dan mental, membantu penghasilan cecair tenaga dalam tubuh, mengatasi kemurungan, putus cinta, rendah diri, keletihan yang keterlaluan, rambut beruban sebelum masanya, nyanyuk, impotensi dan sebagainya.

Ginko Biloba - Tonik saraf yang paling meluas digunakan diseluruh dunia, penguat daya kecergasan fizikal dan kecerdasan mental, memainkan peranan penting dalam penghasilan sel-sel baru dan kekuatan sistem pertahanan tubuh.
Hydrocotyle - Tonik saraf yang terkenal di asia, dikenali sebagai pegaga di malaysia, digunakan secara meluas sejak berkurun-kurun lama sebagai tonik otak, berkesan membuang toksin dan membantu penghasilan sel-sel baru dan tonik awet muda.

Semua bahan diatas telah diekstrak untuk di ambil patinya dan diproses secara potentais mengikut kaedah homeopati untuk membuang segala unsur racun yang mungkin tertinggal, dan menguatkan kuasa penawarnya agar lebih berkesan walaupun diambil dalam kuantiti yang sedikit. oleh itu maka ubat- ubatan homeopati adalah selamat diambil oleh setiap golongan umur walaupun dalam kuantiti yang banyak sekalipun.



No comments:

Post a Comment